La integració plena de les tecnologies TIC en un centre educatiu es pot enfocar com un procés d’innovació i gestió del canvi que afecta, d’una banda, tots els seus integrants i, de l’altra, aspectes de funcionament: pedagògic, formatiu, organitzatiu i tecnològic. Per facilitar que aquest procés es desenvolupi de manera harmònica, és necessària una planificació a curt i a més llarg termini, com a instrument per formalitzar la governança de la tecnología.
Amb aquesta planificació, els centres:
• Assignen responsabilitats compartides en la gestió de la tecnologia en el centre.
• Concreten les necessitats d'assessorament i formació.
• Defineixen indicadors per al desplegament i la inserció de les TIC en els àmbits educatius, administratius i comunicatius.
• Fan el seguiment i l'avaluació dels usos curriculars de les TAC.
• Defineixen les prioritats per a la dotació dels recursos tecnològics.
• Estableixen la presència del centre a Internet (portal del centre, plataforma virtual).
Pàgina de Facebook: L'educació i les TIC
http://www.educacioilestic.cat/
No hay comentarios:
Publicar un comentario